onsdag den 25. april 2012

øv

øv


Notify super skinny jeans
$275 - net-a-porter.com

Converse sneaker
€65 - welikefashion.com

See by Chloe leather shoulder bag
$395 - nordstrom.com

Assad Mounser gold plated bangle
$300 - net-a-porter.com

Michael kors watch
$250 - cusp.com

Chanel mascara
$30 - nordstrom.com

Chanel nail polish
$26 - bergdorfgoodman.com

jeg er helt vild med den fine strik til sorte skinny jeans, og så lige et par røde detaljer til der lige sætter prikken over i et:). jeg er begyndt at tænke på om jeg skal stoppe med bloggen , da det er lidt øv når det føles som om man blogger til sig selv:(. det ville VIRKELIG være skønt hvis i har lyst til at skrive nogle kommentarer:) hvad synes i?. jeg elsker at blogge og de kommentarer jeg får sætter jeg virkelig stor pris på!!:). håber i vil skrive:) kys Signe<3

3 kommentarer:

  1. nej det må du ikke men måske blog om noget der er lidt mere realistisk mht. prisen <3

    SvarSlet