onsdag den 16. maj 2012

Mine Sommerønsker

Mine Sommerønsker

den fine t shirt med batik print ville jeg elske at gå rundt i hele sommeren med de her sloidte shorts:). jeg Elsker ELSKER Isabel Marants sneakers. sandalerne er så fine og blir flotte til sommer når man har fået lidt sommerkulør:). bikinien er den flotteste bikini jeg har set længe! den er desværre bare ret dyr men... alligevel hehe:) jeg ville lige anbefale Korres lip butter, den koster ca 69 kr i sephora, der lige er åbnet i ILLUM. den giver en fin lyserød naturlig farve og gør også læberne dejlig bløde:) hvirkelig værd at prøve! hvad ønsker i jer til sommer? hav en dejlig dag! kys

2 kommentarer:

  1. Det også nogen lækre sager :)
    - tak for din kommentar på bloggen, er nu fast læser ;)

    N.K.L
    www.nkl-fashion.blogspot.com

    SvarSlet