tirsdag den 22. maj 2012

Sommer

Hej søde læsere:). jeg har ikke fået blogget så meget på det seneste. en í min nærmeste familie er lige gået bort så der har været en masse ting at gøre:(. nu til det dejlige, nemlig at det er ca 28 grader i København! det er såå skønt. her er nogle billeder fra min store bededags ferie (hvis man kan kalde det en ferie?) jeg har bare slappet af, læst en masse blade, været til konfirmation og nydt det gode vejr<3 knus Signe











den flotte kage er fra min fætters konfirmation! er den ikke flot?;)

4 kommentarer:

  1. Hey super fed blog! Og fede billeder du har taget<3
    Knus Tilde

    http://anonymous-swag.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusind tak!:) hvor er du sød!

    Knus Signe

    SvarSlet
  3. Hey there.

    Super skøn og interessant blog, du har!
    Jeg følger dig nu, kig forbi mig hvis du har lyst :-).

    Kærligst

    www.camillaoe.dk

    SvarSlet
  4. tusind tak! det sætter jeg virkelig stor pris på!:) kigger lige forbi

    Knus Signe

    SvarSlet