tirsdag den 18. september 2012

My Instaweek

Her er lige et par billeder fra min uge, hvor jeg bl.a har været på Café Norden med de dejligste piger, taget ego billeder af mig selv med min Ipad:). drukket dejlig smoothie, fået dejlig post ind ad døren, beundret smukke blomster fra min have, spist lækker sushi fra sushi BY us og været i byen med min dejlige kusine hvor jeg fik købt et par dejlige ting, et tørklæde med leo print fra h&m, den dejligste Isabel Marant jakke efterligning, som jeg kommer til at bo i hele efteråret og vinter og en dejlig basic ting med dejlige klasiske sømandstriber fra Day Birger et Mikkelsen på udsalg, jaa. Jeg vil enormt gerne have et par kommentarer, jeg bliver virkelig glad når der er nogen der lige vil kommenterer et indlæg, det betyder virkelig meget. Hvis i vil følge mig på instagram hedder jeg "signemunchhaagensen" jeg følger også meget gerne jer hvis i skriver jeres navn i kommentarfeltet. knus

2 kommentarer:

  1. ser lækkert ud (-:
    Jeg har en giveaway kørende, hvis du har lyst til at deltage:
    http://www.stine-ebbesendahl.dk/2012/09/konkurrence.html

    KH Stine
    http://www.stine-ebbesendahl.dk/

    SvarSlet