torsdag den 25. oktober 2012

Grey Grey and Grey





Tænkte lige at jeg ville vise jer nogle af de ting jeg har købt i den seneste måned:) det første billede er mit nyeste køb sammen med den cashmere sweater jeg har på på det næste billede, lige købt i dag. Det er så lækkert! huen er også i cashmere og begge ting er fra cos. jeg gkæder mig til at bruge den dejlige sweater hele vinteren, både til jeans som på billedet og til kjoler og nederdele. Jeg har også lige købt den nederdel i kan se på de to nederste billeder. Den er fra American Vintage og er så lækker i materialet, lidt uld-lignende. Armbåndet med møtrikkerne er også nyt og er fra Hej Hej på Kronprinsensgade i Kbh. Virkelig en lækker butik, med masser af lækre mærker som fx, By Zoé. Virkelig et besøg værd! jeg håber i har det godt og undskyld for den meget dårlige blogging de sidste par uger. Knus Signe

2 kommentarer: